معصومه باروئیمعصومه باروئی، تا این لحظه: 23 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 60 سال و 28 روز سن داره
زنداداش سمانهزنداداش سمانه، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
داداش محمدداداش محمد، تا این لحظه: 36 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
داداش صادقداداش صادق، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
داداش امیرداداش امیر، تا این لحظه: 33 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
زنداداش فروزانزنداداش فروزان، تا این لحظه: 32 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
دبیر جانمدبیر جانم، تا این لحظه: 42 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
حسینحسین، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
زنداداش نگارزنداداش نگار، تا این لحظه: 36 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
رادمهررادمهر، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
سالگرد عقد داداش محمد و زنداداش سمانهسالگرد عقد داداش محمد و زنداداش سمانه، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
سالگرد عروسی داداش محمد و زنداداش سمانهسالگرد عروسی داداش محمد و زنداداش سمانه، تا این لحظه: 9 سال و 20 روز سن داره
سالگرد عقد داداش امیر و زنداداش فروزانسالگرد عقد داداش امیر و زنداداش فروزان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
سالگرد عروسی داداش امیر و زنداداش فروزانسالگرد عروسی داداش امیر و زنداداش فروزان، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
سالگرد عقد داداش صادق و زنداداش نگارسالگرد عقد داداش صادق و زنداداش نگار، تا این لحظه: 3 سال و 11 روز سن داره

دنیای خاطراتم

پوستر هایی که درست کردم 😍

1396/6/11 13:12
نویسنده : معصومه باروئی
175 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

بـــــه نــــام خـــــدا ...
سلام به دوستای گلم اومدم با چند تا عکس جدید واینکه خیلی وقت هستش که پست نگذاشتم توی

وبلاگم و دلم برای اینجا و دلم برای دوستای عزیزی که پیدا کردم به واسطه ی نی نی وبلاگ تنگ شده

.


ازخودم بگم که این روز ها میرم کلاس ++ c (برنامه نویسی) و کلاس فتوشاپ هم میرم وتوی این چند

جلسه ای هم که رفتم کلاس فتوشاپ چندتا پوستر تونستم درست کنم که امروز اومدم عکس های

پوستر هایی که درست کردم رو بگذارم و الان هم کلاس فتوشاپم رو دارم پیشرفتش رو میرم که کار

های روتوش صورت و نورپردازی و ... رو انجام میدیم. مثلا جلسه ی پیش که پنج شنبه بود بهمون

یاددادند که چجوری دندون یک نفر که زرد هستش رو چجوری سفید کنیم و کجای صورت نور بندازیم و

کجای صورت نندازیم


وکلاس ++ c رو هم سه شنبه امتحان داشتیم وتموم شد مرحله ی مقدماتیش وحالا باید تصمیم بگیرم

که میرم یانه که میخوام برم ولی اگه زمان پایان کلاسش به مدرسه ها بخوره که نمی تونم برم و توی

مدرسه هم امسال هم برنامه نویسی و طراحی سایت هم داریم


بحث ساعتش هم هستش که یکی از بچه های کلاسمون گفتش که از ساعت 6 تا 8شب باشه که

بحث من دوری راهش هست چون کلاس فتوشاپم و ++ c در جهاد دانشگاهی که آدرسش بین وکیل

آباد 7و 9 هستش و خونه ی ماهم که طرقبه هست و مشکل منم دوری راهش هست و توی اون

ساعت اتوبوس نداره

 


اولین پوستری که درست کردم
 

 

 

 


دومین پوستری که درست کردم

 

 

 


وسومین پوستری که درست کردم

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)